Hem començat el curs amb moltes ganes, il·lusió i, sobretot, amb moltes activitats divertides!
Les dues primeres setmanes del trimestre les hem ambientades amb Sant Antoni, una festa molt important a Manacor i que ens agrada moltÃssim. A l’aula hem après coses noves sobre aquesta tradició tan nostra i hem participat en un munt d’activitats relacionades amb la festa. Hem fet roses de paper per engalanar el portal de l’escola, hem fet caretes, mandales i hem practicat gloses que després hem cantat tots junts. Alguns de nosaltres, fins i tot, ens hem animat a inventar-ne!
A més, hem visitat foguerons i hem pogut viure l’ambient tan especial que es respira durant Sant Antoni. Hem rigut, hem cantat, hem compartit moments amb els amics i amigues i hem disfrutat moltÃssim de totes les activitats.
Ha estat un inici de curs molt especial, ple d’alegria, tradicions i bons moments. Tant de bo Sant Antoni fos tot l’any!




