Hola a tothom!
Els alumnes de segon hem viscut una experiència d’allò més especial! Hem anat a l’Escola de Mallorquí per participar en un taller molt engrescador sobre els Cossiers de Manacor.

Per començar la jornada, hem mirat un vídeo on ens han informat que a Manacor tenim 6 danses que són una autèntica marca d’identitat del nostre poble, i que és molt important conèixer-les de ben a prop per conèixer la nostra cultura.
En aquest taller ens hem centrat especialment en els cossiers. Ens han explicat tot el que necessitam saber sobre ells: quines persones hi participen, quina roba tan vistosa duen, els instruments que els acompanyen i els balls que fan.
Però el millor de tot ha vengut després… Ens hem convertit en autèntics cossiers i hem après el ball del peuet! Ha estat una jornada molt interessant on ho hem passat d’allò més bé i hem après moltes coses sobre la nostra cultura.
📌 Una cita important: Per cert, si enguany encara no heu vist els cossiers, els podreu veure aquest divendres, dia 29 de maig, a les 17:00 h (surten de l’estació). No vos ho perdeu!
Vos deixam un enllaç on podeu veure els nostres balls. Esperam que vos agradi tant com a noltros!
https://drive.google.com/file/d/1TRZ4ffTmB-b6aC9vlU0nt23FV-fli4_m/view?usp=drive_link

