Ahir va tornar ser un dia especial. Va venir a l’aula na Joana, mare d’en Thiago.

Na Joana fa feina a una tenda coneguda del municipi on ven perfums i també fa de maquilladora. Primer de tot va explicar als infants en que consisteix la seva feina i va explicar un conte d’olors on gratant el full podiem sentir l’olor que fa.

Seguidament va dur plantes aromàtiques( romaní, herbasana, lavanda i menta), canyella, llimona i taronja per explicar-nos la composició dels perfums. En Thiago va deixar que tots els infants poguessin sentir l’olor de cada un d’ells. També vam aprendre el nom d’algunes plantes i relacionar l’olor. També varem parlar per a qué utilitzam tot això (per cuinar, per menjar…)


Deixant de banda els perfums i les olors vam continuar amb el maquillatge. Na Joana ens va explicar els diferents maquillatges que pot fer i els colors que s’utilitzen per cada un d’ells i finalment va fer un dibuix al braç de cada infant per mostrar la seva feina.
Cada infant va poder triar el dibuix que volia i el color.

Vos podem assegurar que estaven encantats, taaaant que ningú es volia rentar les mans per no esborrar el dibuix!
Us deixem el vídeo de l’estada de na Joana amb en Thiago:
https://drive.google.com/file/d/18_554iczeDSYCwDUfAFDGcbabsnbhIUQ/view?usp=drive_link
MOLTES GRÀCIES Joana per la teva participació, per la teva paciéncia i fer-nos gaudir tant. Ha estat un plaer tenir-te amb nosaltres i compartir una estona junts!
Famílies animeu-vos a participar que encara queda temps. Estem segurs que gaudireu molt!


Que m’agraden aquestes visites familiars!! Que xulo Joana,els nins han disfrutat!!! Moltes gracies❤️❤️